Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Securitate nationala :: Cariera in SNS

<< Previous thread | Next thread >>
Academia Fortelor Terestre
Go to page
  <<        >>  
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
Author Post
Ragman
Fri Oct 28 2016, 08:56PM
Registered Member #10237

TheMrM wrote ...

Buna , anul ce urmeaza o sa candidez la AFT si o sa dau din matematica , ati putea sa imi recomandati carti , care sa ma ajute la pregatire . Multumesc anticipat !

Mai bine ceri asa ceva pe grupurile de Facebook nu aici.
Back to top
Nestiut
Thu Nov 10 2016, 05:26PM
Registered Member #9999

Da cineva la AFT la stiinte admistrative ?
Back to top
alin1948s
Fri Mar 17 2017, 11:40PM
Registered Member #11127

Salut. Sunt student in anul 2 de facultate, la Geografia Turismului, ubb, si de o luna, m-am gandit sa ma inscriu la academia militara. Problema este ca nu am nici un fel de indrumare, si nu gasesc informatii, despre ce si cum sa fac, unde sa merg. Nu as dori sa merg ca voluntar in armata, si as avea ca target o functie mai importanta. Din ce am citit pe internet, sunt academii la Brasov si Alba Iulia, care ar fi mai accesibile pentru mine. Cat ar dura sa termini academia, si dupa absolvire ce s-ar intampla(gen o sa fiu angajat etc)?
Back to top
cda18
Sat Mar 18 2017, 01:57PM
Devenim ceea ce suntem
Registered Member #9371