Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Securitate nationala :: MAI
 
<< Previous thread | Next thread >>
Situatii de urgenta
Go to page
  <<        >>  
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
Author Post
djebel
Mon Oct 14 2013, 09:48PM
Registered Member #3603
Joined: Thu Jan 06 2011, 12:32PM

Posts: 2103
Thanked 516 time in 373 post
De fapt e apelativul "Gheo", ca o fi de prin Ardeal. Adica Gheo salveaza.
Back to top
Boribum
Mon Oct 14 2013, 09:49PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
No bine,atuncea !
Back to top
ALM
Mon Oct 14 2013, 10:49PM
Registered Member #2039
Joined: Tue Aug 11 2009, 08:44AM

Posts: 2096
Thanked 577 time in 373 post
No şezi blând, că nu-i din Ardeal. E din comuna Voluntari-Ilfov, GHE O MOTORS SRL. E o companie ciudată, înfiinţată în iunie 2011 cu 200 de lei capital social. Are doi asociaţi, Oprea Robert-Bogdan şi Vlad Alexandru-Cristian care, se pare că sunt şi singurii angajaţi. Cifra de afaceri 0 lei (?), datorii 49,359 lei, cheltuieli 35,723 lei, precum şi alte cifre care nu pot justifica fabricaţia a câteva prototipuri de autovehicule. Impresia mea este că autovehiculele prezentate sunt ... importate.
Back to top
Boribum
Mon Oct 14 2013, 10:54PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Ah,asa mai merge
Back to top
svejk
Mon Oct 14 2013, 11:07PM
civil camuflat
Registered Member #997
Joined: Fri Mar 14 2008, 01:05PM

Posts: 67
Thanked 16 time in 12 post
seamana foarte bine cu "monstrul bgs" (search pe google)
iar bogdan oprea e b din bgs
Back to top
bufnita006
Mon Oct 14 2013, 11:35PM
bufnita006
Registered Member #3500
Joined: Tue Nov 23 2010, 08:46PM

Posts: 788
Thanked 39 time in 37 post
ALM wrote ...

No şezi blând, că nu-i din Ardeal. E din comuna Voluntari-Ilfov, GHE O MOTORS SRL. E o companie ciudată, înfiinţată în iunie 2011 cu 200 de lei capital social. Are doi asociaţi, Oprea Robert-Bogdan şi Vlad Alexandru-Cristian care, se pare că sunt şi singurii angajaţi. Cifra de afaceri 0 lei (?), datorii 49,359 lei, cheltuieli 35,723 lei, precum şi alte cifre care nu pot justifica fabricaţia a câteva prototipuri de autovehicule. Impresia mea este că autovehiculele prezentate sunt ... importate.



"Rescue este un concept românesc, proiectat şi creat în România de brand-ul românesc GHE-O. Din punct de vedere tehnic, RESCUE este un automobil cu caroserie autoportantă, are 11 locuri, dimensiuni de 5.200/2.700/2.390 şi o greutate de 3,2 tone. Este capabil săt ransporte aproximativ o tonă de apă pentru stingerea incendiilor şi beneficiază de două motopompe de mare presiune."
LINK
PS.Impresia mea este ca sunt cam multi boisti pe aici-banuiesc ca adeptii lui Boia asa se numesc-boisti....

[ Edited Mon Oct 14 2013, 11:44PM ]
Back to top
ALM
Tue Oct 15 2013, 12:01AM
Registered Member #2039
Joined: Tue Aug 11 2009, 08:44AM

Posts: 2096
Thanked 577 time in 373 post
svejk wrote ...

seamana foarte bine cu "monstrul bgs" (search pe google)
iar bogdan oprea e b din bgs

Mda, seamănă foarte bine (calea de rulare este identică) şi are şi nişte caracteristici interesante:
"Mașina a fost construită în State și are o valoare aproximativă de 70.000 euro, iar fabricarea sa artizanală a ținut cont de specificațiile BGS, pentru ca mașina să se preteze cât mai bine la traseele și tipul de teren de la noi." Din punct de vedere boist, origine OK, preţ OK! Probabil că 35,723 lei (cca. 8020 euro) a costat o caroserie de Land Rover de la dezmembrări şi o găleată de vopsea roşie.
Concluzia? Mai bine boist decât botist ...
Back to top
bufnita006
Tue Oct 15 2013, 12:08AM
bufnita006
Registered Member #3500
Joined: Tue Nov 23 2010, 08:46PM

Posts: 788
Thanked 39 time in 37 post
Probabil....este un termen tehnic foarte precis...
Oricum e foarte interesant cum le pute la unii tot ce e romanesc..
Back to top
ALM
Tue Oct 15 2013, 12:37AM
Registered Member #2039
Joined: Tue Aug 11 2009, 08:44AM

Posts: 2096
Thanked 577 time in 373 post
Probabil indică o presupunere! Probabil că unora le pute tot ce este românesc, după cum, sigur, alţii abia aşteaptă să se împăuneze cu realizările altora.
Ca să faceţi acuzaţii, veniţi cu ceva argumente. De exemplu "motorul este românesc", "anvelopele sunt româneşti", "punţile sunt româneşti" etc. Nu, stimate prieten înaripat, românesc este doar conceptul, respectiv transformarea unui "buggy" 4x4 american, într-un vehicul utilitar.
Back to top
bufnita006
Tue Oct 15 2013, 01:13AM
bufnita006
Registered Member #3500
Joined: Tue Nov 23 2010, 08:46PM

Posts: 788
Thanked 39 time in 37 post
ALM wrote ...

Probabil indică o presupunere! Probabil că unora le pute tot ce este românesc, după cum, sigur, alţii abia aşteaptă să se împăuneze cu realizările altora.
Ca să faceţi acuzaţii, veniţi cu ceva argumente. De exemplu "motorul este românesc", "anvelopele sunt româneşti", "punţile sunt româneşti" etc. Nu, stimate prieten înaripat, românesc este doar conceptul, respectiv transformarea unui "buggy" 4x4 american, într-un vehicul utilitar.


"Presupunerea este mama tuturor greselilor "
Back to top
djebel
Tue Oct 15 2013, 03:16AM
Registered Member #3603
Joined: Thu Jan 06 2011, 12:32PM

Posts: 2103
Thanked 516 time in 373 post
bufnita006 wrote ...


PS.Impresia mea este ca sunt cam multi boisti pe aici-banuiesc ca adeptii lui Boia asa se numesc-boisti....


Nu, sunt boiti. Foarte "mit stock" cu etichetarile astea. Daca sunt lesinat dupa muzica celor de la The Cure inseamna ca sunt cul-ist? Bleah.

Edit: boit=fardat,vopsit.

[ Edited Tue Oct 15 2013, 03:20AM ]
Back to top
Boribum
Tue Oct 15 2013, 08:50AM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Fii linistit si nu te supara,asta cu pusul stampilelor e cea mai consecventa atitudine pe care am întâlnit-o la oameni. Deasemenea,stim bine ca prostia si necuviinta sunt mereu binom. Ambele presarate cu ceva vanitate,desigur.

Ca sa fiu "pozitiv" eu zic ca masinaria aceea e 100% româneasca si sper sa fie produce câteva zeci de milioane de exemplare,sa ajunga sa salveze vietile tuturor,chiar si de doua ori. Chiar si ale alora carora le gasim mai greu motive pentru asta. Mor oameni mâncând cârnati de Plescoi,dom'le !
Back to top
djebel
Wed Oct 16 2013, 09:26AM
Registered Member #3603
Joined: Thu Jan 06 2011, 12:32PM

Posts: 2103
Thanked 516 time in 373 post
Ei, nu m-am suparat si chiar sunt foarte linistit, dar ma jenezeaza putin esofagul cand pentru o idee, o vorba mai mult sau mai putin de duh esti repede etichetat. Mai ales daca esti putin Gica contra sau esti circumspect in legatura cu curentul general. Si ca sa revin la vehiculul prezentat, imi pare un Hammer customizat/compilat intr-un garaj al BGS. Conceptul romanesc e de fapt compilatia si asta o deduc de aici LINK
Maşina a fost construită de GHEO-O Motors, o divizie a BGS, din piese împrumutate de la diverse vehicule dar şi din componente construite special pentru ea. Astfel motorul este unul V8, pe benzină, de 400 CP, luat de la Chevrolet.
Maşina are tracţiune integrală şi beneficiază şi de un diferenţial care poate fi văzut în imaginile de mai sus, la puntea din spate.

Bestia costă peste 100.000 euro, însă având în vedere de ce este capabilă maşina ar putea reprezenta o soluţie pentru instituţii precum Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă (ISU). Rămâne de văzut dacă ISU va fi chiar primul client al celor de la GHE-O.


Imi place ca la videoclipul postat "radasca" noastra tracteaza un Hammer. Nici macar nu e mesaj subliminal .La pretul de 100000 de euro mai are de asteptat pana sa-l achizitioneze ISU. Sau nu.
Back to top
ALM
Wed Oct 16 2013, 10:07AM
Registered Member #2039
Joined: Tue Aug 11 2009, 08:44AM

Posts: 2096
Thanked 577 time in 373 post
Phiii! Pricina s-a arătat! Nu cumva asta ziceam şi eu? Sigur că pot părea un fel de "gică contra", un duşman al românismului, numai că eu cunosc binişor ce se mai poate fabrica în România. Mă derutează costul (peste 100.000 euro) fiind vorba de un vehicul realizat din piese "împrumutate". Adică e vorba de chirii, dobânzi? Sau, cum am citit pe alte saituri, la bază stă un "buggy musculos" american (vezi Predator), de peste 70.000 de euro, recarosat?

Din păcate, nu văd "o ploaie de comenzi" care să ducă la asimilări de componente şi subansamble, precum şi organizarea unei entităţi pentru asamblare în regim industrial. În această situaţie, respectiv construcţia artizanală, nu se va putea scădea preţul vehiculului la valori suportabile de bugetele instituţiilor româneşti.

Din postarea dlui Djebel am aflat şi cum un srl, fără profit şi plin de datorii, a reuşit să constriască un autovehicul aşa "vânjos". Baza materială a venit de la BGS.
Back to top
djebel
Wed Oct 16 2013, 10:50AM
Registered Member #3603
Joined: Thu Jan 06 2011, 12:32PM

Posts: 2103
Thanked 516 time in 373 post
Exact asta ati spus si dumneavoastra. Daca ati ridicat un semn de intrebare este pentru ca aveti mai mult decat o idee despre know-how-ul romanesc, eu doar v-am completat. Din link inteleg ca 100000 este pretul si nu costul de productie.
Back to top
Go to page
  <<        >>   

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF
Powered by e107 Forum System uses forum thanks

More links

Imnul SEMPER FIDELIS
Arhiva stiri
Trimite-ne o stire
Marsuri
Articole
2% pentru voi
Directia Generala Anticoruptie din MAI
Resboiu blog
Asociatia ROMIL
InfoMondo
Fundatia Pentru Pompieri
Liga Militarilor
Politistul
SNPPC
NATOChannel TV
Forumul politistilor
Forumul pompierilor
Asociatia "6 Dorobanti"
© 2006-2015 Proiect SEMPER FIDELIS
Site protejat la copierea cu soft-uri dedicate. Banare automata.Opiniile exprimate pe forum nu reprezinta si pozitia asociatiei fata de persoane, institutii si evenimente. Regulile de functionare a forumului sint formulate in baza prevederilor constitutionale si legilor in vigoare. Asociatia isi exprima pozitia fata persoane, institutii si evenimente prin fluxul de stiri publicat in prima pagina a site-ului.