Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Securitate nationala :: MAI
 
<< Previous thread | Next thread >>
Radu Stroe - o alta imagine a MAI
Go to page
  <<        >>  
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
Author Post
Klaus
Mon Jul 08 2013, 05:30PM
Registered Member #3279
Joined: Wed Sep 08 2010, 09:22AM

Posts: 3144
Thanked 828 time in 527 post
Inspectorul sef al IPJ Gorj, Caragea, este in atentia conducerii ministerului, respectiv ministrul Stroe, dupa ce in media scrisa, mai ales, au aparut o serie de acuze la adresa lui.

LINK

Radu Stroe a dispus cercetarea disciplinară prealabilă a şefului IPJ Gorj

Ministrul Afacerilor Interne, Radu Stroe, a dispus cercetarea prealabilă disciplinară a şefului IPJ Gorj, comisar şef Viorel Salvador Caragea.

"Corpul de control al ministrului Afacerilor Interne a finalizat controlul derulat la IPJ Gorj, în urma sesizărilor cuprinse în memoriul adresat ministrului Radu Stroe la data de 17 iunie. În urma prezentării concluziilor Corpului de control, ministrul Afacerilor Interne a dispus cercetarea prealabilă disciplinară a şefului IPJ Gorj, comisar şef Viorel Salvador Caragea", se arată într-un comunicat al MAI.

Cercetarea disciplinară va fi realizată de către Consiliul superior de disciplină al Inspectoratului General al Poliţiei Române.

MAI menţionează că, în conformitate cu prevederile statutului poliţistului, sancţiunea disciplinară se aplică numai după cercetarea prealabilă şi după consultarea consiliilor de disciplină, mai relevă sursa citată.

Anterior, o echipă a Corpului de Control al ministrului Afacerilor Interne a efectuat verificări în cazul inspectorului şef al IPJ Gorj, ca urmare a memoriului depus la minister de către un om de afaceri din Motru.

Omul de afaceri Mihai Râmescu a cerut demisia lui Viorel Caragea, pe care l-a acuzat de abuzuri şi de controale excesive la societatea pe care o deţine.
Back to top
Klaus
Thu Aug 01 2013, 04:25PM
Registered Member #3279
Joined: Wed Sep 08 2010, 09:22AM

Posts: 3144
Thanked 828 time in 527 post
In urma cu cateva zile citisem o stire cum ca ministrul MAI se ocupa de dreptunghiurile din organigrame si intareste birocratia in minister prin impunerea a tot felul de hartii inutile. Azi am citit Ordinul nr. 105 din 12.07.2013, publicat in M.Of. nr. 448/2013 LINK , si vad ca nu este chiar asa. Este cam tot ordinul vechi, numai ca a fost scos DGMO si bagat in fata in toate cele DGMRU, organigramele, ROF-urile, competentele de aprobare, modul de modificare a statelor de organizare fiind cam acelasi. Dar cand ordinele astea sunt citite de persoane din afara ministerului se creeaza impresia ca atunci se descopera apa calda, pe cand cei care au lucrat cu un stat, o organigrama si un ROF li se par probleme normale. Ce m-a impresionat este ca s-a luat in calcul existenta unui stat de organizare de peste 250 file... O fi un fel de girafa, nu cred sa existe asa ceva in MAI Si din cate retin regulile de arhivare impun cel mult 200 file/dosar.
Back to top
Klaus
Sat Nov 30 2013, 12:30AM
Registered Member #3279
Joined: Wed Sep 08 2010, 09:22AM

Posts: 3144
Thanked 828 time in 527 post
Sa avem pardon, dar intrebarea este tampita, cum adica, il interesa pe cel din comisie anume autoturismele dotate cu radar? Concluzia - la asa intrebare, asa raspuns.

LINK

Radu Stroe: În 2014 nu avem bani de carburant pentru toate radarele

Ministrul de Interne, Radu Stroe, a fost întrebat, joi, la Comisiile de Buget-Finanţe, care dezbat proiectul de buget pe 2014, dacă sunt suficienţi bani pentru carburantul alocat maşinilor dotate cu radar, el precizând că nu există fonduri pentru carburant la toate aceste vehicule.

"Avem benzină şi motorină pentru toate categoriile de mijloace. Nu avem benzină şi motorină pentru toate mijloacele din toate aceste categorii, inclusiv pentru categoria asta (maşini dotate cu radar, n.r.) Noi sperăm ca la rectificare să ne vină banii să putem utiliza cât mai multe. Ăsta e răspunsul meu", a spus Stroe.

Bugetul MAI a fost adoptat, joi, de către comisiile de Buget-Finanţe, fără amendamente, în forma trimisă de Guvern.
Back to top
Boribum
Sat Nov 30 2013, 02:37AM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Din ce motiv e tâmpita întrebarea ?
Back to top
Klaus
Sat Nov 30 2013, 08:50AM
Registered Member #3279
Joined: Wed Sep 08 2010, 09:22AM

Posts: 3144
Thanked 828 time in 527 post
Boribum wrote ...
Din ce motiv e tâmpita întrebarea ?

Eu gandesc ca la asa nivel, de comisie parlamentara pentru buget, nu este relevant daca exista sau nu asigurat carburantul pentru niste autoturisme dotate cu aparate radar. Ele sunt doar niste autospeciale. Cu ce sunt deosebite de autolaboratoarele pirotehnice sau criminalistice, de exemplu? Merg cu acelasi carburant, nu exista alocare speciala NUMAI pentru ele. La nivelul ala nu se trimite atat de defalcat proiectul de buget si ministrul nu are cum sa stie ce si cum, a dat un raspuns de complezenta. Bine ca nu au intrebat si de carbutantul pentru mopedele din dotarea politiei, cate or mai fi functionale...
Back to top
djebel
Sat Nov 30 2013, 10:54AM
Registered Member #3603
Joined: Thu Jan 06 2011, 12:32PM

Posts: 2103
Thanked 516 time in 373 post
Nu inteleg de ce se insista pe cei de la rutiera. Mai zilele trecute a aparut o stire cum ca in prag de iarna rutieristii isi executa serviciul in uniforma de vara, tocmai pentru ca nu s-au dat banii pentru echipament. Poate ca s-a uitat, dar sub cerul senin al patriei mai sunt si alte categorii profesionale care nu si-au primit aceste drepturi. Ba, unii sunt mai mult outdoor decat rutieristii. Fara suparare.
Back to top
Boribum
Sat Nov 30 2013, 01:01PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Klaus wrote ...

Boribum wrote ...
Din ce motiv e tâmpita întrebarea ?

Eu gandesc ca la asa nivel, de comisie parlamentara pentru buget, nu este relevant daca exista sau nu asigurat carburantul pentru niste autoturisme dotate cu aparate radar. Ele sunt doar niste autospeciale. Cu ce sunt deosebite de autolaboratoarele pirotehnice sau criminalistice, de exemplu? Merg cu acelasi carburant, nu exista alocare speciala NUMAI pentru ele. La nivelul ala nu se trimite atat de defalcat proiectul de buget si ministrul nu are cum sa stie ce si cum, a dat un raspuns de complezenta. Bine ca nu au intrebat si de carbutantul pentru mopedele din dotarea politiei, cate or mai fi functionale...


Cel care a pus întrebarea spera (sunt convins) ca raspunsul ministrului sa-i pemita un titlu de genul "Radarele politiei NU vor avea benzina" si eventual un subtitlu de genul "dupa ce au costat nu-stiu-cât ,acum nu au benzina pentu ele" .
Back to top
Boribum
Sat Nov 30 2013, 01:02PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
djebel wrote ...

Nu inteleg de ce se insista pe cei de la rutiera. Mai zilele trecute a aparut o stire cum ca in prag de iarna rutieristii isi executa serviciul in uniforma de vara, tocmai pentru ca nu s-au dat banii pentru echipament. Poate ca s-a uitat, dar sub cerul senin al patriei mai sunt si alte categorii profesionale care nu si-au primit aceste drepturi. Ba, unii sunt mai mult outdoor decat rutieristii. Fara suparare.


Insista pentru ca aia îl ating pe "om" cel mai mult.Cu amenzile
Back to top
ŽELJKO
Sat Nov 30 2013, 02:40PM
Omul cu adevarat bun este doar cel care ar fi putut fi rau si n-a fost. (Nicolae Iorga)
Registered Member #2730
Joined: Thu Mar 11 2010, 05:04PM

Posts: 441
Thanked 20 time in 17 post
Poate nu vor avea benzina din cauza noului cod rutier ce,se pare,va fi aprobat.
Back to top
Klaus
Mon Jan 06 2014, 10:25PM
Registered Member #3279
Joined: Wed Sep 08 2010, 09:22AM

Posts: 3144
Thanked 828 time in 527 post
Apropo de declaratiile ministrului de azi, 06.01.2014 LINK

Nu stiu cum mama >:) tot timpul este cate ceva de schimbat in tara asta, in ministerul asta. Nu se mai sfarseste odata reforma? Inainte de '89 era revolutie continua, acuma este reforma continua.
Statutul politistului este o replica la Statutul cadrelor militare, nu vad pentru ce ar fi nevoie de un statut specific pentru militarii din IGSU, probabil dupa aia urmeaza cel al jandarmilor...
Si celelalte structuri sunt in durerile facerii, IGSU-ul iar este in asteptare, se preconizeaza schimbari de structuri, spargeri de servicii, eventual un al treilea loctiitor de IG (la IGSU) si alte cele.
Despre DGA (si DIPI este la fel) am zis mereu ca este o structura pentru monitorizarea personalului propriu ministerului, este interna MAI-ului, nu vad rostul de a-si extinde competentele in afara, s-ar calca pe bombeuri cu altii, de exemplu SRI. Nu cred ca nu mai sunt probleme in interiorul ministerului, dar de cand cu hartogaraia aferenta probabil ca vulnerabilitatile au fost descoperite si anihilate (precum inamicul la aplicatiile pe harta), asa ca, teoretic, toate sunt OK. Numai ca apar din cand in cand stiri care demonstreaza contrarul, precum cele petrecute la IJJ Alba, un dosar cu 36 inculpati, inclusiv fostii inspector sef si contabil sef. LINK Ce-or fi facut cei de la structurile teritoriale ale DIPI+DGA, faceau grafice cu modul de indeplinire a sarcinilor? Asta in timp ce jandarmii in cauza aveau timp de:
- fals intelectual în formă continuată,
- abuz în serviciu contra intereselor persoanelor dacă funcționarul public a obținut pentru sine sau pentru altul un folos material sau nematerial în formă continuată,
- uz de fals în formă continuată,
- înșelăciune în formă continuată,
- asociere pentru săvârșirea de infracțiuni,
- omisiunea sesizării organelor judiciare în formă continuată,
- instigare la infracțiunea de fals intelectual în formă continuată ,
- instigare la infracțiunea de abuz în serviciu contra intereselor persoanelor dacă funcționarul public a obținut pentru sine sau pentru altul un folos patrimonial sau nepatrimonial în formă continuată,
- fals în declarații în formă continuată,
- abuz în serviciu contra intereselor publice, dacă funcționarul public a obținut pentru sine sau pentru altul un avantaj patrimonial sau nepatrimonial în formă continuată,
- șantaj în formă continuată...
Cat ma bucur ca s-a ajuns la concluzia ca stocurile de la ANRSPS trebuie completate (de parca se scot cand vrea fiecare) si/sau reimprospatate. Urmeaza descoperirea apei calde? Asta este o regula de cand lumea si pamantul, dar cu atatia sefi, unul mai competent decat altul, normal ca au ajuns la concluzia ca situatia este gravida...
Formula pe care o cauta ministrul pentru plata pazei cu jandarmi de catre institutiile publice se numeste HG. Dar si asta este o pacaleala, statul se plateste pe el, adica mutatul banilor dintrun buzunar in altul. Mare filozofie... A fost o vreme cand nu se platea TVA-ul, si asta este un circuit fortat al banilor, platesc ca MAI tot felul de taxe si accize cu bani primiti de la buget, ca sa se intoarca la buget. Apropo, carburantul luat de la ANRSPS acum cativa ani era fara TVA paremi-se, numai cu oarece accize, ca in evidenta contabila era motorina cu 2 preturi, in functie de provenienta.
Nu vad pentru ce ar fi nevoie de un asa stres in asigurarea fondurilor necesare cheltuielilor curente, în special a celor necesare asigurării ordinii publice, securităţii cetăţeanului şi gestionării oricăror alte situaţii neprevăzute ce pot apărea în diverse condiţii şi care revin în competenţa MAI, ca doar proiectul de buget a fost facut la milimetru si nu ne vom trezi in toamna/iarna ca iar se vor da bani la rectificarea bugetara pentru echiparea noii promotii, de parca oamenii astia apar din neant, nu se stie din timp cati intra in scoli si cati ies. Cand ministrul a fost întrebat la Comisiile de Buget-Finanţe, care dezbateau proiectul de buget pe 2014, dacă sunt suficienţi bani pentru carburantul alocat maşinilor dotate cu radar, el a raspuns: "Avem benzină şi motorină pentru toate categoriile de mijloace. Nu avem benzină şi motorină pentru toate mijloacele din toate aceste categorii, inclusiv pentru categoria asta (maşini dotate cu radar, n.r.) Noi sperăm ca la rectificare să ne vină banii să putem utiliza cât mai multe. Ăsta e răspunsul meu", a spus Stroe.
Iar bani pentru situatii neprevazute nu poti planifica decat conform algoritmului stabilit de finantisti, nu ai cum sa prevezi cate inundatii, cutremure, caderi de meteoriti, alunecari de teren, tornade (Made in Roumania), accidente tehnologice, incendii de padure etc. etc., asta numai pentru IGSU, or mai fi si la celelalte arme situatii neprevazute, dar bugetate de Stroe din timp, ca doar asa a fost ordinul - gestionarea oricăror alte situaţii neprevăzute ce pot apărea în diverse condiţii. O mostra de gandire profunda.
In Legea nr. 500/2002 la art. 30 Fonduri la dispozitia Guvernului scrie:
(1) In bugetul de stat se includ Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului si Fondul de interventie la dispozitia Guvernului.
(2) Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului se repartizeaza unor ordonatori principali de credite ai bugetului de stat si ai bugetelor locale, pe baza de hotarari ale Guvernului, pentru finantarea unor cheltuieli urgente sau neprevazute aparute in timpul exercitiului bugetar.
(3) Alocarea de sume din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, pentru bugetele locale, se face prin majorarea sumelor defalcate din unele venituri ale bugetului de stat sau a transferurilor de la bugetul de stat catre bugetele locale pentru investitii finantate partial din imprumuturi externe, dupa caz.
(4) Fondul de interventie la dispozitia Guvernului se repartizeaza unor ordonatori principali de credite ai bugetului de stat si ai bugetelor locale, pe baza de hotarari ale Guvernului, pentru finantarea unor actiuni urgente in vederea inlaturarii efectelor unor calamitati naturale si sprijinirii persoanelor fizice sinistrate.
(5) In cursul exercitiului bugetar Fondul de interventie la dispozitia Guvernului poate fi majorat de Guvern din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, in functie de necesitatile privind asigurarea sumelor pentru inlaturarea efectelor calamitatilor naturale.

Si nici-o speranta, in decembrie Guvernul a dat ultimele 10 milioane lei catre Secretariatul de stat pentru culte spre a fi repartizat unor entitati care NU SUNT institutii publice. Unde a fost Stroe sa ceara banii aia pentru restantele la echipament, la decontari de misiuni si alte asemenea nimicuri pentru cei de sus. Culmea este ca dupa spargerea pusculitei a fost explozia de la Calarasi, s-a dus Oprea in preumblare pe acolo, sa bage de seama, pentru ca Guvernul NU MAI AVEA NICIUN BAN in fodul de rezerva, asa ca a dat-o ocolita, ca se implica CJ. Si aia probabil ca incep lucrarile pe datorie, ca la spartul targului, in decembrie, si ei mai aveau bani de dat doar la colindatori.

Si uite asa ne furam singuri caciula, pardon, cascheta...


[ Edited Wed Jan 08 2014, 12:31AM ]
Back to top
1 User said Thank to Klaus for this Post :
 Radu89 (07 Jan 2014, 19:49)
Stel
Fri Jan 31 2014, 01:14AM
Registered Member #2461
Joined: Fri Jan 08 2010, 08:06AM

Posts: 981
Thanked 56 time in 43 post
Desi discutia despre accidentul aviatic din Apuseni se poarta pe alt topic, avalansa de demisii care a urmat evenimentului, cu demisia domnului Radu Stroe in prim plan, m-a determinat sa postez aici un scurt articol:

LINK

Ministrul Afacerilor Interne, Radu Stroe, a mărturisit marţi seară ce își reproșează cu privire la accidentul aviatic ce a avut loc luni după-amiază, în Munții Apuseni.

Stroe: Îmi pare rău că accidentul s-a produs în mandatul meu
Radu Stroe a transmis, răspunzând unei întrebări, că îşi reproşează faptul că s-a întâmplat în timpul mandatului său tragedia aviatică de la Cluj.

„Îmi pare rău că s-a întâmplat în timpul mandatului meu tragedia”, a declarat ministrul de Interne, citat de Mediafax.

De asemenea, el a adăugat că problema a fost „la localizare”.

*************************************

Contrar aparentelor, fraza boldita mie imi spune o poveste intreaga. O inteleg asa: "Daca nu eram ministru, puteam sa demonstrez, din postura de simplu cetatean, ca acest accident este regie pura. Si iata de ce:
1) O misiune de asemenea importanta, ar fi plecat la drum, peste munti, cu o caracuda din o mie noua sute toamna?!
2) Daca STS nu a reusit localizarea, inseamna ca ori stia de acest experiment, ori telefonul doctorului Zamfir era dotat cu un sistem anti-interceptare - situatie care trebuie cercetata
3) Daca armata a realizat localizarea prin mijloace goniometrice, de ce nu a intervenit?! Astepta ordine de sus pentru a salva vietile oamenilor?! Ma indoiesc pana la rupere!
4) Priviti cu atentie aceasta poza:




Vi se pare ca arata acest om a pilot incarcerat in nacela unui avion prabusit?! Mie nu!
5) Tot scandalul mediatic este axat pe intarzierea cu care s-a facut localizarea aeronavei, dar se vorbeste prea putin despre CAUZELE "PRABUSIRII": LINK

GIVRAJ, givraje, s.n. (Auto si aviaţie) Fenomen meteorologic periculos, având ca efect generarea unui strat de gheaţă în interiorul carburatorului, strat care împiedică alimentarea cu carburant a motorului şi care generează, în cele din urmă, oprirea acestuia. Fenomenul este favorizat de faptul că, la motoarele prevăzute cu carburator, amestecul aer-benzină se formează într-o zonă de depresiune (difuzor) si, în condiţii de umiditate atmosferică ridicată si temperaturi relativ scăzute ale carburantului (0-15ï??C), are loc îngheţarea, pe pereţii difuzorului, a vaporilor de apă prezenţi în aerul de admisie. Se foloseşte, de regulă, în sintagma givrajul carburatorului. – Din fr. givrage. [Var.: jivraj s.n., givrare s.f sau jivrare s.f.].

GIVRÁJ s.n. Strat de gheaţă sau de chiciură care se depune pe automobile şi avioane pe vreme rece. [Var. jivraj s.n. / < fr. givrage].
***************************

Refuz sa cred ca gheata sau chiciura de pe aripile avionului ar fi cauza. Ramane doar generarea stratului de gheata din interiorul carburatorului. E adevarat ca e iarna si iarna nu-i ca vara, dar cu ce fel de kerosen a fost alimentata aeronava aceea?!
6) Daca Adrian Iovan a reusit sa duca avionul la sol printr-o aterizare fortata care i-a cauzat moartea, de ce Zamfir are doar un mic cucui pe frunte?! Si de ce studenta a avut rani atat de severe?! Si de ce doar mortii au suferit o hipotermie?!

****************************

Prea multe intrebari FARA RASPUNS. Mai bine zis, fara un raspuns pertinent, credibil, argumentat. Toata aceasta operatiune are toate atributele unui psi-ops. Ale unui razboi total. In care manipularea informatiei este cea mai nociva arma, pentru ca, la adapostul ei, se platesc polite, se "cosmetizeaza" rafuieli, se indeparteaza din functii persoane indezirabile si poate unii indezirabili sunt eliminati fizic.

==================================

Abia acum am incheiat presupusul monolog.
Back to top
1 User said Thank to Stel for this Post :
 Ezio (31 Jan 2014, 11:14)
Boribum
Fri Jan 31 2014, 02:41AM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Noua ne plac conspiratia. Rau de tot ne plac.
Back to top
ALM
Fri Jan 31 2014, 08:58AM
Registered Member #2039
Joined: Tue Aug 11 2009, 08:44AM

Posts: 2096
Thanked 577 time in 373 post
Pe vremuri era un banc, ce se termina cu fraza "turcu n-are bani, turcu nu pune mâna!" Nu am idee dacă accidentul din Apuseni a fost accident sau "accident". Dar, dacă în discuţie apar probleme tehnice, atunci turcul pune mâna şi fără să aibă bani!

"Caracuda" în discuţie este un bimotor suficient de performant, BN-2B Islander, proaspăt ieşit din operaţiile de revizie şi reparaţii. Avioanele BN-2 sunt echipate cu trei tipuri de motoare:
- 2A Lycoming 0540, 6 cilindri, alimentare prin carburator, benzină CO100;
- 2B Lycoming IO540, 6 cilindri, alimentare prin injecţie, benzină CO100;
- 2T Allison 250-B17C, turbopropulsor, kerosen.

Ce avem noi aicia? Noi avem un Britten-Norman Islander 2B, aşa că este puţin probabil să existe carburatoare şi extrem de puţin probabil să fi apărut un motor Lycoming cu pistoane, alimentat cu kerosen. Aşa că givrarea carburatoarelor este exclusă, prin lipsa acestora la apel.
În schimb, givrarea aripilor şi a "nacelei" este perfect posibilă, din momentul în care pânza anilor 1900 a început să fie înlocuiă cu tablă de duraluminiu. Cei care au cât de cât idee cum e cu zborul aparatelor mai grele decât aerul (adică excluse baloanele şi dirijabilele), ştiu că givrarea aripilor produce modificarea profilului acestora, respectiv pierderea portanţei, concomitent cu creşterea grautăţii aeronavei. Există un moment în care stratul de gheaţă strică echilibrul raportului greutate/portanţă şi aeronava nu mai poate fi susţinută în aer, nici măcar cu rugăciuni.

Dacă e vorba de un "accident", atunci nu la avion trebuie căutate aranjamentele. A încercat cineva să vadă dacă cei doi decedaţi nu au urme de gloanţe?


[ Edited Fri Jan 31 2014, 08:59AM ]
Back to top
1 User said Thank to ALM for this Post :
 Ezio (31 Jan 2014, 11:14)
xnici
Fri Jan 31 2014, 01:30PM
Registered Member #6425
Joined: Wed Sep 18 2013, 01:27PM

Posts: 1
Thanked 0 time in 0 post
Suntem in tara in care incompetenta si musamalizarea sunt litera de lege. Voi va mirati ca nu a fost gasit un avion si nici macar nu locuim in jungla. Ei bine, eu nu ma mir.
Traim in tara in care parintii neglijenti isi lasa copiii nesupravegheati, intra pe terenuri private, sunt papati de cainii care stau pe TERENURI PRIVATE si ghici cine e vinovat. Cainele. Bineinteles. O conducere proasta, reia o lege, stim cu totii in numele cui ca doar legea ii poarta numele, o lege care deja exista din 2001 si mai mult se aplica fara rezultat de atunci.
Minciunile parintilor sunt observate si de cel mai prost dintre romani, dar pentru ca exista interese financiare, pentru ca avem politicieni prosti si pentru ca avem o mass-medie aservita politic cu jurnalisti care au iesit de pe bancile barurilor, nu ale facultatilor, se creeaza o isterie generala. Penibilul penibilului culmineaza cu SRI-ul care a iesit sa numere cainii. Helloooo, voi vreti ca SRI-ul sa gaseasca avioane prabusite cand sunt ocupati cu numaratul cainilor? Doar au fost nevoiti sa numere pana le-a dat ca lui Oprescu.
Traim in tara in care dreptul de proprietate nu exista, drepturile omului nu mai exista, legile se incalca, parintii neglijenti sunt protejati, infractorii sunt protejati. Poate ca si aici a fost altceva. Poate ca cineva nu a vrut sa se ajunga la acel avion.
Dupa ce am vazut cum trateaza legistii problema care se uita la un cadavru si spun brusc ca muscaturile apartin cainilor maidanezi ca doar muscatura de caine de rasa difera de cea de maidanez, ca se pricep ei bine, sa nu va mire daca trec cu vederea, poate si niste gloante.
Se pare ca de pe 1.02.2014 nu mai avem voie sa vorbim despre modul defectuos in care se conduc anchetele, dar acum inca o mai putem face. Cu o justitie corupta si nu o spun eu o spun tarile care nu ne-au lasat sa aderam la Spatiul Schengen, cu un Parlament care primeste premiul pentru promovarea crimei organizate si coruptiei, cu o tara condusa de mass-media aservita politic, cu oameni manipulabili in mica parte, dar partea cea mai violenta si cea mai cautata de jurnalisti pentru a da impresia ca reprezinta majoritatea nu e de mirare ca suntem unde suntem. Nu mai suntem o tara din lumea a 3-a, suntem mult mai jos.
Nu ma intereseaza ce parere aveti despre caini, pentru ca o impartasim. Nici eu nu vreau caini pe strada, asa cum nici voi nu vreti. Singura diferenta este ca un om civilizat si normal la cap cere masuri eficiente si umane in acelasi timp. Atata timp cat o problema banala cum este cea a cainilor nu este rezolvata in mod eficient si uman, sa nu va asteptati sa se rezolve alte probleme grave in mod eficient. Pentru ei viata unui om valoreaza cat viata unui caine. 2 oameni au murit? pacat ca au murit in timpul mandatului lor. Asta e durerea.
Am iesit in strada in 2012 si am fost calcati in picioare la propriu de jandarmi. Am crezut ca vom schimba ceva, ca acei psihopati dementi care ne-au condus au murit odata cu votul pe care l-am acordat altora. Ei bine, niciun politician din vechea sau noua generatie pastorit de vechii comunisti nu va face absolut nimic pentru a aduce tara la un nivel de normalitate. Pentru ca pentru ei este perfect normal sa omoare in chinuri un animal si este perfect normal sa lase sa moara in chinuri un om. De-asta sunt atat de socati cand alte tari ne numesc barbari. Cum, noi, barbari? Dar asa e normal sa te comporti, asta inseamna civilizatia pentru noi. Cum adica trebuie sa renuntam la bata cu care am iesit din grota mizeriei noastre sufletesti? Nici gand!
Si vor mai muri oamenii ca prostii pentru ca permit sa fie tratati precum prostii. Incepand cu cel mai banal si mai vizibil caz de manipulare: Ionut.

Nimic nu se va schimba in bine, doar in rau.
Back to top
Boribum
Fri Jan 31 2014, 06:33PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Poate sa va schimba.

Pâna una-alta vad ca se schimba postari (dispar,asa,de nebune) dispar mesaje private...o fi nea' Stroe de vina. Sau Basescu. Sau STS-ul. Sau Elena Udrea si familia Ceausescu.Sau nu.
Back to top
Go to page
  <<        >>   

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF
Powered by e107 Forum System uses forum thanks

More links

Imnul SEMPER FIDELIS
Arhiva stiri
Trimite-ne o stire
Marsuri
Articole
2% pentru voi
Directia Generala Anticoruptie din MAI
Resboiu blog
Asociatia ROMIL
InfoMondo
Fundatia Pentru Pompieri
Liga Militarilor
Politistul
SNPPC
NATOChannel TV
Forumul politistilor
Forumul pompierilor
Asociatia "6 Dorobanti"
© 2006-2015 Proiect SEMPER FIDELIS
Site protejat la copierea cu soft-uri dedicate. Banare automata.Opiniile exprimate pe forum nu reprezinta si pozitia asociatiei fata de persoane, institutii si evenimente. Regulile de functionare a forumului sint formulate in baza prevederilor constitutionale si legilor in vigoare. Asociatia isi exprima pozitia fata persoane, institutii si evenimente prin fluxul de stiri publicat in prima pagina a site-ului.