Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Securitate nationala :: MApN

<< Previous thread | Next thread >>
Directia Topografica Militara
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
Author Post
Decker
Tue Jul 12 2011, 02:45PM
decker
Registered Member #4188

Buna ziua! Sunt student in anul 3 la facultatea de Cadastru, si as vrea sa ma angajez ca inginer topograf in armata. Am intrebat pe multi care sunt in sistem, dar nu stiau exact despre ce vorbesc. Altii imi spuneau ca nici nu mai exista Directia Topografica Militara. Pana ajung la CMZ, as dori sa va intreb daca stiti pe cineva care lucreaza in acest loc, daca se pot angaja civili cu studii superioare, ca militari cu drepturi depline, si ce grad vor avea acei absolventi?

Orice informatie cu privire la DTM este binevenita, despre locuri disponibile, salarizari, orice. Va multumesc!
Back to top
Pârvu Florin
Tue Jul 12 2011, 02:59PM
Iubesc Romania cu o ura adanca ! Fiindca nu este asa cum ar trebui sa fie! Asa cum poate sa fie!

Registered Member #1287

De ce nu suni?

Directia Topografica Militara
B-dul Ion Mihalache nr. 124-126, sector 1, Bucureşti
Telefon: 021 224 26 56
Fax.: 021 224 26 47
Back to top
truepride
Tue Jul 12 2011, 07:29PM
Fiat justitia ruat caelum

Registered Member #996

Bafta iti urez si sa prinizi vremuri mai bune, insa conform ultimelor regelemntari in materie de resurse umane persoanele din cadrul MApn avand statut de personal contractual civil ori civili din afara sistemului militar nu sunt eligibile pentru participarea la concursul de formare a ofiterilor pe filiera indirecta.
Mai pe romaneste nu exista actualemte posibilitati de incadrare.Verifica oricum aceste informatii la CMZ.
Back to top
Decker
Tue Oct 11 2011, 10:23PM
decker
Registered Member #4188