Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Securitate nationala :: MAI
 
<< Previous thread | Next thread >>
pompieri....
Go to page
  <<        >>  
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
Author Post
Pârvu Florin
Tue May 12 2015, 08:54PM
Iubesc Romania cu o ura adanca ! Fiindca nu este asa cum ar trebui sa fie! Asa cum poate sa fie!

Registered Member #1287
Joined: Wed Dec 10 2008, 11:28AM

Posts: 2141
Thanked 665 time in 429 post
V-am zis că joi m-a sunat Bobe de la SIPI Dâmbovița să mă roage să ne întâlnim, fiindcă vrea să discutăm ceva?

Nu v-am zis?

Ei, vă zic acum!

[ Edited Tue May 12 2015, 08:54PM ]
Back to top
Coffeeman
Tue May 12 2015, 09:01PM
Glamdring
Registered Member #2685
Joined: Tue Mar 02 2010, 10:09AM

Posts: 449
Thanked 131 time in 94 post
Deci tu esti informatorul lui...aha, acum totul se leaga:))
Back to top
1 User said Thank to Coffeeman for this Post :
 Homefire (13 May 2015, 05:54)
Pârvu Florin
Wed May 13 2015, 10:07PM
Iubesc Romania cu o ura adanca ! Fiindca nu este asa cum ar trebui sa fie! Asa cum poate sa fie!

Registered Member #1287
Joined: Wed Dec 10 2008, 11:28AM

Posts: 2141
Thanked 665 time in 429 post
Pârvu Florin wrote ...

Inspectorul general al IGSU e un mincinos, și o să scriu asta și pe prima pagină, dar mai aștept să lămuresc câteva probleme.

În avanpremieră, pe scurt, într-un document care poartă semnătura sa și ștampila IGSU scrie că 90% dintre pompierii de la Dâmbovița au efectuat controlul medical periodic. Tot ce au făcut ei a fost să îi aducă medicului de la Centrul medical al MAI din Dâmbovița rezultatul analizelor pe care le-au efectuat trimiși fiind de medicii de familie, situație extrem de departe de prevederile HG 355/2007 referitoare la supravegherea sănătății lucrătorilor.


Ca să înțelegeți câtă onoare are și cum înțelege să-și respecte promisiunile, o să vă povestesc următoarea chestie:

Când am fost astă-primăvară în audiență pentru vizita medicală a pompierilor din Dâmbovița, am sunat la cabinetul său și am atras atenția că doresc să fie informat în prealabil despre efectuarea sau nu a acelei vizite medicale, același lucru aducându-i-l la cunoștință și domnului colonel Dănăilă, șeful serviciului control din IGSU, când m-a sunat în pregătirea audienței, asta fiindcă nu vreau să discutăm pe principii, ci vreau să discutăm pe lucruri concrete.

După ce m-am așezat pe scaun și l-am întrebat dacă se face sau nu vizita aia medicală, domnul colonel mi-a răspuns că nu știe, iar în următorul moment, când m-am ridicat și am spus că în situația asta discuția e inutilă și o vom relua când va fi informat asupra acestui subiect, a insistat să rămân și a promis "o investigație cuprinzătoare asupra subiectului, la toate inspectoratele, dar mai cu seamă la Dâmbovița"

În răspunsul pe care l-am primit în urma audienței, investigația aia cuprinzătoare s-a rezumat la a-i întreba cum stau lucrurile pe cei de la Centrul medical al MAI, iar când am cerut o nouă audiență, mi s-a răspuns că toate problemele au fost lămurite și că nu mai e necesară o nouă audiență.

Trageți și voi concluzia voastră, că a mea e că dacă cineva are vreo așteptare de la actualul inspector general ar cam fi cazul să își ajusteze drastic în minus acea așteptare...

[ Edited Thu May 14 2015, 09:59PM ]
Back to top
1 User said Thank to Pârvu Florin for this Post :
 SEVESAO (13 May 2015, 22:26)
F.A.D
Wed May 13 2015, 11:05PM
off ce vremuri traim
Registered Member #3926
Joined: Tue Mar 08 2011, 04:17PM

Posts: 281
Thanked 62 time in 47 post
mai dar astora nu le e frica de puscarie deloc !

[ Edited Thu May 14 2015, 06:58AM ]
Back to top
Tepes 1
Thu May 14 2015, 02:41PM
Registered Member #10014
Joined: Fri Feb 06 2015, 06:31PM

Posts: 68
Thanked 34 time in 21 post
Cred ca se bazeaza pe faptul ca un sistem intreg e corupt. N-are ce sa le faca la toti. Sa-i lege?
Da metode se gasesc, cred eu. Sa-i puna sa ne plateasca din banii lor orele suplimentare...25% oprire pe salariu timp de cativa ani si gata, s-a rezolvat treaba! Daca nu le convine exista institutia demisia. Ca vorba aia...e scoala de cineva din elita superioara!!!
Back to top
2 User said Thank to Tepes 1 for this Post :
 vionora (15 May 2015, 22:15) , kj (16 May 2015, 11:46)
JVC
Sat May 16 2015, 10:54AM
Registered Member #10194
Joined: Wed Apr 01 2015, 02:26PM

Posts: 15
Thanked 5 time in 5 post
Gura lumii zice că Dudus, încă la dispoziție, da în judecată IGSU pentru că a fost "detronat". Iar ca avocat l-ar fi luat pe însăși Abraham. Cert este că stă pe bară și îi expiră acus-acus prima rundă de 6 luni de punere la dispoziție. La toate concursurile organizate până acum (inclusiv șef de direcție) fie nu s-a prezentat, fie nu întrunea condițiile. Așa că a preferat să stea în medicale sau să taie frunze la câini pe culoarele IGSU.

[ Edited Sat May 16 2015, 10:58AM ]
Back to top
kj
Sat May 16 2015, 11:46AM
Registered Member #10161
Joined: Mon Mar 16 2015, 12:17PM

Posts: 7
Thanked 0 time in 0 post
S-au facut in unele detasamente din tara sondaje despre programul actual? asa am auzit , desi la noi in det. nu s-a facut un astfel de sondaj.


[ Edited Sat May 16 2015, 11:53AM ]
Back to top
urtep.
Sat May 16 2015, 12:07PM
Registered Member #10018
Joined: Sat Feb 07 2015, 11:06AM

Posts: 22
Thanked 8 time in 8 post
Se pare ca nu prea sunt bani pentru plata orelor suplimentare si se cauta solutii. Una dintre ele ar fi schimbarea programului de lucru pentru a nu se acumula multe ore.
Back to top
1 User said Thank to urtep. for this Post :
 tip (18 May 2015, 22:00)
Fire Angel
Mon May 18 2015, 12:07PM
Registered Member #10110
Joined: Tue Feb 24 2015, 07:00PM

Posts: 20
Thanked 5 time in 4 post
Se pare ca nu prea ii intereseaza .. lor le convine situatia actuala intrucat au oameni destui pe tura . Drepturile noastre sunt ceva ce poate fi calcat in picioare ,, suntem simpli soldati .
Parvu te rog pe tine sau pe cineva de la Dambovita poti sa ne dai noua un model de raport pt neplata pe ultimii 3 ani a datoriilor ce le au fata de noi ..? daca aveti model si puteti sa-l dati si la fratii vostri din Timis va rog trimiteti-l la adresa -email- . Mare multumire !
Back to top
operativ ISU
Mon May 18 2015, 03:55PM
Registered Member #10157
Joined: Sat Mar 14 2015, 12:42PM

Posts: 9
Thanked 1 time in 1 post
LINK
Back to top
savalas
Mon May 18 2015, 08:37PM
Registered Member #10065
Joined: Fri Feb 13 2015, 06:59PM

Posts: 41
Thanked 17 time in 13 post
daca nu se platesc orele suplimentare atunci rezulta ca la sfarsitul perioadei de referinta nu trebuie sa acumulam ore suplimentare,cat au cei de la 8 ore norma de lucru atat trebuie sa avem si noi.Peioada de referinta poate fi cat vor ei, in situatia asta tot nu trebuie sa figuram cu ore suplimentare.

[ Edited Mon May 18 2015, 08:39PM ]
Back to top
1 User said Thank to savalas for this Post :
 joker (19 May 2015, 14:04)
joker
Mon May 18 2015, 09:01PM
joker
Registered Member #3804
Joined: Thu Feb 17 2011, 11:00PM

Posts: 98
Thanked 19 time in 10 post
operativ ISU wrote ...

LINK

Daca citesti cu atentie,o sa vezi ca nu te ajuta cu nimic!!
Back to top
Fire Angel
Tue May 19 2015, 02:49PM
Registered Member #10110
Joined: Tue Feb 24 2015, 07:00PM

Posts: 20
Thanked 5 time in 4 post
La Timis tocmai ne-a povestit un domn colonel ca programul se continua inca 6 luni... si cica ar fi definitiv.
Back to top
gica
Tue May 19 2015, 06:30PM
Registered Member #10128
Joined: Wed Mar 04 2015, 08:14AM

Posts: 35
Thanked 8 time in 6 post
Oare sa nu aiba niciun efect rapoartele inaintate IS ? Sunt colegi in tara care au cerut explicatii despre metodologie. Si nu cred ca se vor multumi cu raspunsurile primite . Vor ajunge in instanta , asta e sigur.
Back to top
Fire
Tue May 19 2015, 06:40PM
Registered Member #3803
Joined: Thu Feb 17 2011, 06:34PM

Posts: 115
Thanked 38 time in 23 post
Abuzul in serviciu -- Sper sa citeasca cine trebuie !!

" Dispozitiile Codului penal referitoare la abuzul in serviciu (art. 297) sunt de natura sa protejeze valorile sociale care se refera la asigurarea bunului mers al activitatii oricaror institutii, servicii de utilitate publica, societati etc. si presupun indeplinirea cu corectitudine a atributiilor profesionale, precum si asigurarea respectarii drepturilor si libertatilor persoanelor.

In acest sens, sunt reglementate doua variante ale abuzului in serviciu. In prima sa varianta, abuzul in serviciu consta in fapta functionarului public sau privat, aflat in exercitarea atributiilor de serviciu, de a nu indeplini un act ori de a-l indeplini defectuos, prin aceasta cauzandu-se o paguba ori o vatamare a drepturilor sau a intereselor legitime ale unei persoane fizice sau juridice. In a doua varianta, abuzul in serviciu consta in fapta functionarului public sau privat, aflat in exercitarea atributiilor de serviciu, prin care se ingradeste exercitarea drepturilor unei persoane ori se creeaza pentru aceasta o situatie de inferioritate. Mobilul acestui tip de conduita este intemeiat pe rasa, nationalitate, origine etnica, limba, religie, sex, orientare sexuala, apartenenta politica, avere, varsta, dizabilitate, boala cronica necontagioasa sau infectie HIV/SIDA.

In ambele variante, sanctiunea este inchisoarea de la 2 la 7 ani si interzicerea exercitarii dreptului de a ocupa o functie publica. Pedeapsa se reduce cu o treime in situatia in care infractiunea este comisa de un asa-zis functionar privat in sensul art. 308 din Codul penal, si anume o persoana care indeplineste permanent sau temporar, cu sau fara remuneratie, o insarcinare de orice natura in serviciul unei persoane fizice care exercita un serviciu de interes public pentru care a fost investita de autoritatile publice sau care este supusa controlului ori supravegherii acestora cu privire la indeplinirea respectivului serviciu public ori in cadrul oricarei persoane juridice. In situatia in care abuzul in serviciu a produs consecinte deosebit de grave, adica o paguba materiala mai mare de 2.000.000 lei (art. 309 din Codul penal), limitele speciale ale pedepsei se majoreaza cu jumatate. In cazul abuzului in serviciu comis de functionarul public pentru a obtine pentru sine sau pentru altul un folos necuvenit (art. 132 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea si sanctionarea faptelor de coruptie) limitele speciale ale pedepsei se majoreaza cu o treime.

Conform Codului penal anterior, in categoria infractiunilor de serviciu sau in legatura cu serviciul, erau reglementate mai multe fapte ilicite de abuz in serviciu, savarsite de functionari publici sau privati in exercitarea atributiilor de serviciu. Aceste fapte ilicite erau incriminate in mod diferit, in functie de natura interesului lezat prin comiterea lor. De asemenea, in Codul penal anterior erau incriminate distinct si infractiunile de abuz in serviciu contra intereselor persoanelor, abuzul in serviciu prin ingradirea unor drepturi, abuzul in serviciu contra intereselor publice si abuzul in serviciu in forma calificata. Prin noul Cod Penal, intrat in vigoare la 1 februarie 2014, legiuitorul a reunit aceste infractiuni, astfel ca, la momentul actual este prevazuta o singura infractiune de abuz in serviciu (art. 297).

Sub imperiul actualei reglementari a abuzului in serviciu, actiunea penala se pune in miscare din oficiu, nefiind necesara in acest sens formularea unei plangeri prealabile de catre persoana vatamata. Asta inseamna ca procurorul are dreptul de a declansa actiunea penala impotriva faptuitorului indiferent daca persoana vatamata prin infractiune doreste sau nu angajarea raspunderii penale a acestuia. O eventuala retragere a plangerii si/sau impacarea partilor nu sunt posibile, acestea nefiind permise de lege cu privire la abuzul in serviciu.

Aspectele procedurale mentionate mai sus se justifica prin raportare la urmarile cauzate prin infractiunea de abuz in serviciu, care pot fi reprezentate de un prejudiciu important, de o vatamare a intereselor legale ale acesteia (inclusiv o perturbare insemnata adusa activitatii unei persoane fizice/juridice),de ingradirea exercitarii drepturilor unei persoane sau de punerea acesteia intr-o situatie de inferioritate in baza criteriilor discriminatorii mentionate de lege. Toate aceste consecinte semnaleaza periculozitatea deosebita a faptelor incriminate de lege.

La nivelul societatii, in ansamblul ei, infractiunile de abuz in serviciu sunt foarte des intalnite, in pofida faptului ca nu sunt aduse intotdeauna la cunostinta organelor de urmarire penala si, prin urmare, nu sunt pedepsite penal. Sigur ca, pentru mentinerea ordinii de drept e necesara sanctionarea prompta a oricaror forme de abuz in serviciu, cu atat mai mult cu atat asemenea infractiuni pot conduce de multe ori la savarsirea unor fapte de coruptie. De altfel, practica judiciara a statuat in mod constant ca, in mare masura, persoanelor condamnate pentru comiterea unor infractiuni de abuz in serviciu (in special celor implicate in mediul politic, administrativ sau de afaceri), li s-a retinut si savarsirea unor infractiuni de coruptie. Intre aceste infractiuni exista, nu de putine ori, un raport de conexitate etiologica, infractiunile de coruptie fiind comise pentru a se determina savarsirea abuzurilor in serviciu. In mod similar, faptele functionarilor publici sau privati de a intreprinde excese intemeiate pe criterii discriminatorii, in exercitarea atributiilor de serviciu, prezinta un grad sporit de pericol social, sanctionarea penala a acestora fiind necesara in vederea limitarii si prevenirii, pe cat posibil, a abuzurilor de acest gen."

LINK
Back to top
4 User said Thank to Fire for this Post :
 joker (19 May 2015, 22:01) , mihaimihai (20 May 2015, 00:27) , JVC (21 May 2015, 07:02) , Homefire (21 May 2015, 17:02)
Go to page
  <<        >>   

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF
Powered by e107 Forum System uses forum thanks

More links

Imnul SEMPER FIDELIS
Arhiva stiri
Trimite-ne o stire
Marsuri
Articole
2% pentru voi
Directia Generala Anticoruptie din MAI
Resboiu blog
Asociatia ROMIL
InfoMondo
Fundatia Pentru Pompieri
Liga Militarilor
Politistul
SNPPC
NATOChannel TV
Forumul politistilor
Forumul pompierilor
Asociatia "6 Dorobanti"
© 2006-2015 Proiect SEMPER FIDELIS
Site protejat la copierea cu soft-uri dedicate. Banare automata.Opiniile exprimate pe forum nu reprezinta si pozitia asociatiei fata de persoane, institutii si evenimente. Regulile de functionare a forumului sint formulate in baza prevederilor constitutionale si legilor in vigoare. Asociatia isi exprima pozitia fata persoane, institutii si evenimente prin fluxul de stiri publicat in prima pagina a site-ului.