Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Diverse :: De toate pentru toti
 
<< Previous thread | Next thread >>
Biciclete
Go to page
  <<        >>  
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
Author Post
un jandarm
Mon Jul 13 2009, 07:20PM
un jandarm
Registered Member #1163
Joined: Wed Aug 13 2008, 06:51PM

Posts: 1913
Thanked 2 time in 1 post
Apropo...
Ce marca erau bicicletele alea din dotarea politiei?
Back to top
Chiţac
Mon Jul 13 2009, 08:17PM
Ballistic Expert
Registered Member #1489
Joined: Sun Mar 15 2009, 08:18AM

Posts: 127
Thanked 0 time in 0 post
Nu stiu dar ceva gen DHS, First Bike ... nu ii ceva performant ...

Numărul bicicliştilor va creşte, după ce Fundaţia Bega va dona Poliţiei Comunitare 40 de biciclete cu toate dotările necesare. „Dorim să promovăm bicicleta ca alternativă de deplasare, dar, în acelaşi timp, să-i ajutăm pe poliţişti să ajungă mai rapid şi în zonele mai greu accesibile pentru maşini. Valoarea donaţiei este de aproximativ 20.000 de euro“


Daca 40 de biciclete ca si alea au costat 20.000 € eu is cel mai mare maimutoi din Romania.



Back to top
un jandarm
Mon Jul 13 2009, 09:17PM
un jandarm
Registered Member #1163
Joined: Wed Aug 13 2008, 06:51PM

Posts: 1913
Thanked 2 time in 1 post
Ma,eu am cumparat o bicicleta de aia cu 300 ron acum vreo 3 ani
Si pot sa va spun ca sunt facute de puscariasi actuali sau fosti...
Daca sunt de unde stiu...
Back to top
Surry
Tue Jul 14 2009, 02:35PM
Cogito
Registered Member #1945
Joined: Mon Jul 06 2009, 11:35AM

Posts: 526
Thanked 1 time in 1 post
ar fi ceva sa ne strangem cu bicicletele in herastrau duminica...fiecare cu giuvaerul sau,si apropo de aerul conditionat ne luam cate o sepcuta cu elice din alea cu motoras...si gata aerul conditionat.
Back to top
Chiţac
Tue Jul 14 2009, 03:29PM
Ballistic Expert
Registered Member #1489
Joined: Sun Mar 15 2009, 08:18AM

Posts: 127
Thanked 0 time in 0 post
haideti in Timisoara cu bicicletele dau si eu o tura cu voi
Back to top
ALM
Fri Sep 17 2010, 02:45PM
Registered Member #2039
Joined: Tue Aug 11 2009, 08:44AM

Posts: 2096
Thanked 577 time in 373 post
@ Chitac
500 de euro bucata? Dar ce sunt, Urago din fibre de carbon? Au statie radio, girofar, sirena? Ca in poza am vazut ca nici far nu au. Sau bicicleta costa 100 de euro si tasca din spate este Louis Vuitton? Mai au putin si o sa dea politistilor trotinete ...

[ Edited Fri Sep 17 2010, 02:46PM ]
Back to top
alexius
Fri Sep 17 2010, 04:02PM
Registered Member #2949
Joined: Fri May 14 2010, 03:54PM

Posts: 1048
Thanked 99 time in 79 post
trotinete-s pentru fete . Pt băieţi s-a inventat drezina






Back to top
alexius
Fri Sep 17 2010, 04:14PM
Registered Member #2949
Joined: Fri May 14 2010, 03:54PM

Posts: 1048
Thanked 99 time in 79 post
dar pentru bicicleta nu mai sunt necasare : loc de parcare, RCA, combustibil, înmatriculare, rovinieta, şi o groază de piese. Trebuie să aibă gentuţă prinsă de cadru pentru agendă, pix, sandvişuri, procese verbale etc. Se poate monta la nevoie, pe ghidon un aparat redar alimentat de la ... Nu ştiu de unde. Mă uit acum după acumulatori
Back to top
ares699
Fri Sep 17 2010, 07:56PM
ares
Registered Member #1565
Joined: Mon Mar 16 2009, 06:16PM

Posts: 108
Thanked 3 time in 3 post
ar fi extraordinar de util daca s-ar implementa si la noi in tara "moda cu bicicleta"
uitati-va la olandezi sau la spanioli....in acest fel au orase incredibil de curate si cu un trafic foarte fluent......60%din trafic este pe bicicleta in oras.
foarte practic si util.in olanda pana si primul ministru merge la munca cu bicicleta si nu cu 20 de masini pline de spp-pisti.....
acum in orice oras din romania este sinucidere curata sa mergi cu bicicleta in trafic.eu sunt pentru a folosi cat mai mult bicicleta in traficul urban.
Back to top
Pârvu Florin
Tue Jun 19 2012, 05:32PM
Iubesc Romania cu o ura adanca ! Fiindca nu este asa cum ar trebui sa fie! Asa cum poate sa fie!

Registered Member #1287
Joined: Wed Dec 10 2008, 11:28AM

Posts: 2141
Thanked 665 time in 429 post
Klaus wrote ...

Generalul Petre Botezatu Enescu venea cu bicicleta la serviciu, si era general. Nu stiu daca in cele 4 luni din 2003, cat a fost si prefect al Bucurestiului a mai practicat sportul asta


Am avut un coleg genist care a facut un curs EOD de o juma de an in Olanda, si ne povestea ca dimineata, comandatul unitatii unde se pregatea, venea la slujba in uniforma, calare pe bicicleta. Dupa ce o parca, isi dadea jos casca de biciclist, o punea in servieta, isi punea bereta pe cap, intra in unitate si primea raportul. Dar vorbim despre Olanda,
LINK
LINK
o tara cu 17 milioane de locuitori si 18 milioane de biciclete..

Klaus wrote ...

...dar la vremea respectiva mi s-a parut incompatibil statutul de general cu cel de biciclist. Asta pentru ca imi inchipui ca iti trebuie un dus cand ajungi la serviciu, dotari inexistente pe vremea aia


Hmmmm... nu stiu daca e chiar asa... dimineata e racoare, chiar si in august, si oricum ar fi, indiferent ca e cald sau nu, efortul fizic pe care il faci cand pedalezi agale nu e deloc mai mare decat cel pe care-l faci cand mergi pe jos... Chiar in imaginile de pe youtube cu ora de varf in Utrecht pe care le-am postat, la minutul 0.11 se vede un barbat in costum si cu cravata, iar la minutul 0,40 apare o doamna extrem de eleganta, cea cu esarfa verde. Nu-mi inchipui nici unul dintre aceste personaje transpirate in birou, si nici facand dus dupa ce ajung la slujba... Ma rog... pe doamna eleganta mi-o inchipui facand dus...dar doar asa... la modul general...
Back to top
criss-cross
Tue Jun 19 2012, 06:30PM
Registered Member #4853
Joined: Tue Apr 24 2012, 08:47PM

Posts: 1059
Thanked 182 time in 142 post
Are dreptate Parvu. Am vazut si eu, daca nu ma-nsel, la Bruxelles barbati imbracati deosebit de elegant pe bicicleta, intr-un oras la fel de elegant...sau la Viena multe persoane care circulau pe segway, pe trotuar...noi, romanii, am privit ca fraierii (asta, acum 2 ani) nestiind ce este si cum se pune in miscare ( un prieten preot, destul de tanar ca sa poata s-o faca, chiar isi inchipuia cum ar arata el pe o astfel de masinarie cand merge cu Botezul...! ). Inca o dovada a diferentei de conceptii si de educatie intre ei si noi; totul se datoreaza nevoii de efort fizic sau sustinerii ecologiei. Cu bicicleta ne mai descurcam , cu segway e mai greu- am inteles ca este cam scump desi utilizarea lui merita investitia.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/segway-gaselnita-eco-care-merge-100-de-kilometri-cu-2-lei-897982.html

[ Edited Tue Jun 19 2012, 06:32PM ]
Back to top
Boribum
Tue Jun 19 2012, 10:24PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Nene,alta clima,alta civilizatie,alte conditii. Sa mearga cineva (oricine)cu bicicleta pe traseul Dr. Taberei-Romana(sau Piata Scanteii,sau...oriunde)in fiecare dimineata si in fiecare seara si dupa un an sa se inscrie la o cura de dezintoxicare cu plumb. Da,la Haga,Berlin ori Paris iti vine sa mergi pe bicicleta. La Djibouti,nu.

Back to top
Pârvu Florin
Wed Jul 18 2012, 11:48PM
Iubesc Romania cu o ura adanca ! Fiindca nu este asa cum ar trebui sa fie! Asa cum poate sa fie!

Registered Member #1287
Joined: Wed Dec 10 2008, 11:28AM

Posts: 2141
Thanked 665 time in 429 post
11 miles of smoothly paved bike path meandering through the countryside. Largely uninterrupted by roads or intersections, it passes fields, backyards, chirping birds, a lake, some ducks and, at every mile, an air pump.

The cycle superhighway, which opened in April, is the first of 26 routes scheduled to be built to encourage more people to commute to and from Copenhagen by bicycle. More bike path than the Interstate its name suggests, it is the brainchild of city planners who were looking for ways to increase bicycle use in a place where half of the residents already bike to work or to school every day.

“We are very good, but we want to be better,” said Brian Hansen, the head of Copenhagen’s traffic planning section.

He and his team saw potential in suburban commuters, most of whom use cars or public transportation to reach the city. “A typical cyclist uses the bicycle within five kilometers,” or about three miles, said Mr. Hansen, whose office keeps a coat rack of ponchos that bicycling employees can borrow in case of rain. “We thought: How do we get people to take longer bicycle rides?”

They decided to make cycle paths look more like automobile freeways. While there is a good existing network of bicycle pathways around Copenhagen, standards across municipalities can be inconsistent, with some stretches having inadequate pavement, lighting or winter maintenance, as well as unsafe intersections and gaps.

“It doesn’t work if you have a good route, then a section in the middle is covered in snow,” said Lise Borgstrom Henriksen, spokeswoman for the cycle superhighway secretariat. “People won’t ride to work then.”

For the superhighway project, Copenhagen and 21 local governments teamed up to ensure that there were contiguous, standardized bike routes into the capital across distances of up to 14 miles. “We want people to perceive these routes as a serious alternative,” Mr. Hansen said, “like taking the bus, car or train.”

The plan has received widespread support in a country whose left- and right-leaning lawmakers both regularly bike to work (albeit on slightly different models of bicycle).


The Capital Region of Denmark, a political body responsible for public hospitals as well as regional development, has provided $1.6 million for the superhighway project.

“When we look at public hospitals, we look very much at how to reduce cost,” said a regional councilor, Lars Gaardhoj, who had just picked up his three small children in a cargo bike decorated with elephants. “It’s a common saying among doctors that the best patient is the patient you never see. Anything we can do to get less pollution and less traffic is going to mean healthier, maybe happier, people.”

In Denmark, thanks to measures like the superhighway, commuters choose bicycles because they are the fastest and most convenient transportation option. “It’s not because the Danes are more environmentally friendly,” said Gil Penalosa, executive director of 8-80 Cities, a Canadian organization that works to make cities healthier. “It’s not because they eat something different at breakfast.”


LINK
Back to top
Pârvu Florin
Wed Nov 07 2012, 03:38PM
Iubesc Romania cu o ura adanca ! Fiindca nu este asa cum ar trebui sa fie! Asa cum poate sa fie!

Registered Member #1287
Joined: Wed Dec 10 2008, 11:28AM

Posts: 2141
Thanked 665 time in 429 post
Back to top
criss-cross
Sun Apr 21 2013, 03:27PM
Registered Member #4853
Joined: Tue Apr 24 2012, 08:47PM

Posts: 1059
Thanked 182 time in 142 post
LINK
Gadgeturi pentru biciclete

,,Bicicliștii au la dispoziție mai multe gadgeturi care i-ar putea ajuta pe traseu. Iată câteva recomandări pentru cei care vor să-și filmeze intinerariul, să fotografieze sau să-și încarce smartphone-ul sau mp3 player-ul atunci când rămân fără baterie:

BioLogic Reecharge Dynamo Kit. Te ajută să-ți încarci bateria telefonului sau diverse gadgeturi mici cu energia pe care o produci în timp ce pedalezi. Producătorii spun că are un sistem care protejează bateria de șocurile electrice din timpul pedalării. Gadgeturile se fixează pe ghidon printr-un accesoriu special de prindere, care face parte din kit. Prețul întregului kit este de aproximativ 100 de euro.

Camera video Countour HD 1080. Este pentru cei care doresc să-şi filmeze traseul. E rezistentă la şocuri şi se poate ataşa pe ghidon sau pe casca de protecţie. Capturează HD, iar pe un card de 4GB încape o oră de filmare. Costă aproximativ 1.000 de lei.

GoPro HERO3. Aceste camere sunt printre cele mai populare printre cei care vor să filmeze în condiții extreme. Se poate prinde de cască și în orice loc de pe cadrul bicicletei. Lentilele sunt asferice și are un unghi de cuprindere foarte larg, cu distorisiune redusă. Are mufe pentru micro HDMI, USB și se poate conecta WiFi. Costă în jur de 1.200 de lei.

GPS Garmin Edge 200. Este un dispozitiv dedicat special biciletelor. E rezistent la apă şi la șocuri. Îţi oferă informaţii cu privire la distanţa pe care ai parcurs-o, timp, viteză, locaţia în care te afli, precum şi despre numărul de calorii arse. Costă aproximativ 800 de lei.

Ciclocomputer VDO X2. Aparatul îţi măsoară viteza, distanţa parcursă, precum şi durata plimbării cu bicicleta. Este pentru cei care nu vor neapărat un GPS. Preţul este de aproximativ 100 lei.

Sistem de semnalizare Winkku. Pachetul este compus din două oglinzi cu LED-uri în două culori, albe şi roşii. Astfel, când eşti în trafic, cu ajutorul acestui sistem, cel din spate va şti când frânezi, când faci la stânga sau la dreapta. Preţul este de aproximativ 200 de lei.

BikeSpike. O echipă de specialiști în tehnologie din Chicago a construit un mic accesoriu care funcționează cu GPS, se montează pe bicicletă și îți vei localiza bicicleta furată în doar câteva secunde. Aparatul are o antenă, un accelerometru și este capabil să se conecteze la o rețea de telefonie mobilă. Prin urmare, dacă accesezi o aplicație pe care o instalezi pe smartphone sau cu ajutorul unui computer, afli imediat unde estebicicleta ta și poți urmări traseul hoțului pas cu pas.
BikeSpike are senzori ce detectează vibrațiile puternice și poate fi setat să distribuie automat o alertă către un număr de telefon în cazul în care bicicleta a fost implicată într-un accident, iar tu ai avea nevoie de ajutor. Acest accesoriu poate fi folosit și atunci când faci sport, în monitorizarea distanței și a vitezei. Cei care l-au creat spun că hoților le va fi foarte greu să de jos BikeSpike și că e atât de discret încât îl vor ignora total. Deocamdată, aparatul este încă în faza de producție. Când va fi gata, cei care l-au conceput spun că va costa aproximativ 150 de dolari.

"[


[ Edited Sun Apr 21 2013, 03:38PM ]
Back to top
Go to page
  <<        >>   

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF
Powered by e107 Forum System uses forum thanks

More links

Imnul SEMPER FIDELIS
Arhiva stiri
Trimite-ne o stire
Marsuri
Articole
2% pentru voi
Directia Generala Anticoruptie din MAI
Resboiu blog
Asociatia ROMIL
InfoMondo
Fundatia Pentru Pompieri
Liga Militarilor
Politistul
SNPPC
NATOChannel TV
Forumul politistilor
Forumul pompierilor
Asociatia "6 Dorobanti"
© 2006-2015 Proiect SEMPER FIDELIS
Site protejat la copierea cu soft-uri dedicate. Banare automata.Opiniile exprimate pe forum nu reprezinta si pozitia asociatiei fata de persoane, institutii si evenimente. Regulile de functionare a forumului sint formulate in baza prevederilor constitutionale si legilor in vigoare. Asociatia isi exprima pozitia fata persoane, institutii si evenimente prin fluxul de stiri publicat in prima pagina a site-ului.